Tosbagalar
 

« Ana sayfaya dön | Yaşamak Şakaya Gelmez » Ana sayfaya dön | Aşk Yasak, Aşk Yapmak Serbest » Ana sayfaya dön | KAWABANGAAA ! » Ana sayfaya dön | Tosbağalar At Work » 

Tosbagalar  SadHunter 

Annelik testi

'Dört yaşındaki oğlumla sokakta yürüyordum. Birden eğilip yerde bulduğu bir şeyi ağzına soktu. Ben de o şeyi alıp attım ve bir daha bunu yapmamasını söyledim.
'Neden' diye sordu.
Ben de 'Çünkü o şey yerde idi. Nereden geldiğini bilmiyoruz, bu yüzden de pisti. Senin hastalanmana neden olur' diye cevapladım.
O zaman gözlerini açarak bana baktı ve bütün bunları nereden bildiğimi sordu. 'Eee, bütün anneler bunları bilir. Bunlar 'annelik testi'nde vardır. Eğer anne olacaksan bunları bilmek zorundasın, yoksa olamazsın' dedim.
İki üç dakika sessiz sedasız yürüdük. Sonra yeni bilgisini sindiren oğlum bana döndü ve şöyle dedi: 'Tamam, şimdi anladım. O zaman testten geçemezsen, baba oluyorsun.'
'Aynen öyle' diye cevap verdim yüzümde ve kalbimde bir tebessümle...'

-bir alıntı-

melek onlar ya cidden melekler
SENİ SEVİYORUM ANNECİM

bitanem...

oyh adımı yazmamışım :)

Yorum Gönder
  Tosbagalar Kaavesi
Tosbaga Ara Web'de ara

powered by FreeFind

Linkler

 
|  Listed on BlogShares  
   page hit counter

Powered by
Limk Tosbagaları