Tosbagalar
 

« Ana sayfaya dön | Farklı bakış açıları & Hoşgörü » Ana sayfaya dön | Dünkü Milliyet'in 3. sayfasında bir haber : " 12 y... » Ana sayfaya dön | İyi ki Doğduuuunnnn IRFYYYYY » Ana sayfaya dön | Yeni dogmuş bebeğin günlüğü » Ana sayfaya dön | Hayatınızdaki Tüm ANNELERE » Ana sayfaya dön | Akıl nedir? » Ana sayfaya dön | Bu ülkeyi sevme biçimleri » Ana sayfaya dön | Merak işte » Ana sayfaya dön | İKİ SORU » Ana sayfaya dön | 2006 Kehanetleri » 

Tosbagalar  UVERCiNKA 

VAAZ

Hoca vaaz vermek istediği salona girmiş. Salon, ön sırada oturan seyis dışında boşmuş. Konuşup konuşmama konusunda seyise sormuş:

"Buradaki tek kişi sensin. Sana göre konuşmalı mı, yoksa konuşmamalı mıyım?"

Seyis cevap vermiş:

"Hoca ben basit bir insanım, bu konulardan anlamam. Fakat ahıra gelseydim ve bütün atların kaçıp birtanesinin kaldığını görseydim, yine de onu beslerdim."

Bu sözlere hak veren hoca duaya başlamış. İki saatin üzerinde konuşmuş durmuş, duadan sonra kendini mutlu hissetmiş, dinleyicisinin de vaazın çok iyi olduğunu onaylanmasını isteyerek sormuş:

"Vaazımı nasıl buldun?"

Seyis Cevap vermiş:

"Sana daha önce basit bir adam olduğumu ve bu konulardan pek anlamadığımı söylemiştim. Gene de ahıra gelip biri dışında tüm atların kaçtığını görseydim, onu beslerdim, ama elimdeki tüm yemi ona verip hayvanı çatlatmazdım."

Bilmem Anlatabildim mi? ;)

kesinlikle süper... anlatabilmek ne demek.. teşekkürler.

Yorum Gönder
  Tosbagalar Kaavesi
Tosbaga Ara Web'de ara

powered by FreeFind

Linkler

 
|  Listed on BlogShares  
   page hit counter

Powered by
Limk Tosbagaları