Tosbagalar
 

« Ana sayfaya dön | kayıp kıta mu nun çocukları » Ana sayfaya dön | Annelik testi » Ana sayfaya dön | Yaşamak Şakaya Gelmez » Ana sayfaya dön | Aşk Yasak, Aşk Yapmak Serbest » Ana sayfaya dön | KAWABANGAAA ! » Ana sayfaya dön | Tosbağalar At Work » 

Tosbagalar  ctrl+alt+del 

"Book Crossing"

Yeni bir akım başladı, daha doğrusu başlamaya çalışıyo, haberiniz belki vardır belki yoktur; "Book Crossing". Yani, kitap değişimi; ama ööle gidip kitap evine üye olarak haftalık, aylık kitap değişimlerinden bahsetmiyorum; sokakta, caddede, metroda, otobüste, vapurda, halkın olduğu her yerde.
Biraz garip gelebilir, bi kaç bakış açısı:
Örneğin; okudunuz kitabınızı, evinizin bi köşesinde duruyo senelerdir, değer veriyosunuz o kitaba çünkü güzel bi kitapdı,zevk alarak okudunuz. Aklınıza gelebilecek sorulardan biri, "hadi ben kıydım bıraktım kitabımı, peki alan ona benim verdiğim değeri verebilecek mi, benim gibi iyi bakabilecek mi ?"; bööle sahip olduklarına düşkün insanlar tanıyorum, o yüzden bu şekilde düşünmeleri hiç de garip değil;
Tartışılan diğer bi konuda güvenlik, oraya buraya bırakılmış kitapların toplu taşıma için güvenliğe bi tehtid olabileceği düşünülüyo, "bomba momba bırakmayasıcalar...!!!"
Bunu yapmanız için bi sebepde, evinizdeki okumadığınız veya okuduğunuz ama artık sizin için fazla yer işkal ettiğini düşünğünüz kitaplardan kurtulmak; yada sevmediğiniz hatta okumaya çalışıp da 12inci sayfasında sıkılıp bıraktığınız kitaplardan kurtulmanın bi yolu, kim bilir sizin sıkılıp fırlattığınız bi romanı bi başkası tek bir solukta okur;
Veya kitap o kadar faydalıdır ki öğrettiklerini herkes öğrensin istersiniz;ben öğrendim bana ışık oldu, başkalarıda faydalansın dersiniz...
Diğer bi durumda, o evinizde istemediğiniz ama sürekli "yaw şunları bi gönderemedim doğuya" diye düşündüğünüz kitaplar için geçerli,belki nereye göndermeniz gerektiğini bilmiyosunuz, belki bunu yapmak için zamanınız yok; Alın size fırsat, bu da oralara göndermenin bi yolu değilmi aslında..!!!
Yapmamız gereken, bizim için uygun olan herhangi bi kitabın, ilk sayfasına adımızı ve tarihi yazmak ve istediğimiz bi yerde onu bırakmak. Emin olun birileri onu alıp okuyacaktır.
Okuyan da, onu bırakırken adını ve tarihi yazarsa, o kitabı kaç kişi okumuş, ne kadardır dolaşıyo, bi sonraki şanslı öğrenir...

  Tosbagalar Kaavesi
Tosbaga Ara Web'de ara

powered by FreeFind

Linkler

 
|  Listed on BlogShares  
   page hit counter

Powered by
Limk Tosbagaları