Tosbagalar
 

« Ana sayfaya dön | Aptal Sarışın » Ana sayfaya dön | i-ki(şi)sel bi mevzu » Ana sayfaya dön | Gittim, Gezdim, Yedim » Ana sayfaya dön | Yenmeniz gereken 10 evlilik fantezisi » Ana sayfaya dön | Şimdi Reklamlar » Ana sayfaya dön | GÖZÜMÜZ KAÇ MEGAPİKSEL ? » Ana sayfaya dön | Jaws, halk için midir? » Ana sayfaya dön | Meksika 1968 Olimpiyatları'ndan... » Ana sayfaya dön | ANITKABİR » Ana sayfaya dön | Atatürk Hakkında Az Bilinen 30 Gerçek » 

Tosbagalar  irfy 

AB'ye giriş sürecinde dumur olmak

Bilmem siz de gördünüz mü ama tvde yılbaşıyla ilgili haberlerde şöyle birşey gördüm de günler sonra da olsa birilerine aktarmadan edemedim. İçim de patlar yoksa. Olay şudur:

Yılbaşı gecesi muhabir, kamerayla İstiklal Caddesi'nde gezmektedir. Malum her tarafta bilumum taciz görüntüleri falan filan...
Sonra bu elemanlardan bir grubun arasına girip “delikanlı” gençlere sorar "Niye yapıyorsunuz bunu?" falan şeklinde. Ve aralarından bir tanesinden o tarihi açıklama gelir:

“Ne var kardeşim bunda? Avrupa Birliği'ne giriyoruz artık! ”

AHAHAHAHAHAHAHAAAAAA

Valla ohaaa yani :D bu kadar olur, canım TÜRKİYEm işte ne diyim :))))

Biz bu kafada oldukça, daha bööle neler görür, duyarız İfrym; İşsizlik, eğitimsizlik bööle devam ettiği sürece, kurtuluş yok bu tür manzaralardan...

demek oluyor ki biz avrupa birliğine girdiğimizde o vatandaşın ailesinden birinede avrupalıların böyle bir şey yapma hakkı var.

Yorum Gönder
  Tosbagalar Kaavesi
Tosbaga Ara Web'de ara

powered by FreeFind

Linkler

 
|  Listed on BlogShares  
   page hit counter

Powered by
Limk Tosbagaları