Tosbagalar
 

« Ana sayfaya dön | Meksika 1968 Olimpiyatları'ndan... » Ana sayfaya dön | ANITKABİR » Ana sayfaya dön | Atatürk Hakkında Az Bilinen 30 Gerçek » Ana sayfaya dön | "Book Crossing" » Ana sayfaya dön | kayıp kıta mu nun çocukları » Ana sayfaya dön | Annelik testi » Ana sayfaya dön | Yaşamak Şakaya Gelmez » Ana sayfaya dön | Aşk Yasak, Aşk Yapmak Serbest » Ana sayfaya dön | KAWABANGAAA ! » Ana sayfaya dön | Tosbağalar At Work » 

Tosbagalar  admin 

Jaws, halk için midir?

Yok efenim yok benim sanatçı kabiliyetim, ne yazıcam ben şimdi, bittiğinde bunun sanat yazısı olma ihtimali, bu gece çıplak gözle ufo görebilme ihtimalimden daha düşük. Zaten telefonla konuşurken aynı zamanda şekerlik olarak da kullandığım bloknot kutusundaki bir sayfaya çizittirdiğim dövme desenleri haricinde bir sanat icra ettiğim de görülmemiştir, flüt bile çalamazdım ben ortaokulda ya da müzik hocasının bana bir gıcığı vardı, başka türlü nasıl kopyadan yakalanır ki insan flüt çalarken :) neymiş efenim notaların isimlerini yazmışım, yazacam tabi, ne anlarım yoksa ben, bi sürü çubuk bilmem ne... Neyse, “Kesin artık rezil oldumuz” repliğini duyar gibiyim :) Haftaya aynı saatte görüşmek üzere efenim :P (O solumdaki resimde ise ressamın ne anlatmak isteğiyle ilgili zerre fikrim yok)

ahaha harikasın valla armutum ahahah illa bişi anlatmak zorunda değil emrem bakınca ne görüyorsan onu anlatıyor;)

:))

Baba naptin sen boyle ya...

Yorum Gönder
  Tosbagalar Kaavesi
Tosbaga Ara Web'de ara

powered by FreeFind

Linkler

 
|  Listed on BlogShares  
   page hit counter

Powered by
Limk Tosbagaları